Wat me erg verrast heeft, is dat ik dit jaar items die ik een aantal jaren geleden heb gemaakt, ongedaan heb gemaakt. Naast het breien van nieuwe items heb ik twee sjaals en een omslagdoek ongedaan gemaakt omdat ik de vorm van de sjaals niet mooi vond en de kleuren van de omslagdoek te fel/helder waren. Ik heb het garen van een van de sjaals opnieuw gebreid tot een omslagdoek omdat ik die nu waarschijnlijk vaker zal dragen, het gebruikte garen van een andere sjaal op Ebay verkocht, en het garen van de omslagdoek wacht op een beslissing wat ermee te doen, dus in de tussentijd ben ik nu de Einstein Coat hieronder ongedaan aan het maken, wat er een is van de twee die ik 7/8 jaar geleden heb gemaakt. Ik heb hem nog nooit gedragen en weet dat ik dat nooit zal doen. Gisteravond begonnen en halverwege het ontrafelen. Ik ben van plan om een vest-cum-slipover te maken als een extra laag in de wintermaanden, aangezien dit een dik garen is (kan het niet meer kopen) en mijn patroon voor een dik garen is. Totaal verschillende garens, hoewel de steekverhouding/naalden hetzelfde zijn, dus duim voor me.
Linda xx
P.S. Ook verlangde ik ernaar om iets in tweedgaren te breien, dus in plaats van nieuw te kopen, kwam deze jas in me op. Het garen is Knoll Soft Donegal Chunky.
Linda xx
P.S. Ook verlangde ik ernaar om iets in tweedgaren te breien, dus in plaats van nieuw te kopen, kwam deze jas in me op. Het garen is Knoll Soft Donegal Chunky.